Ovärt

Sitter för tillfället i datasalen i skolan. Ska egentligen jobba med en svenska rapport men den ska inte in förän om typ 3 veckor, därför anser jag det vara ganska onödigt att börja med den nu. Detta betyder att jag gick upp vid 7 för att sitta vid datorn i skolan. Har ingen italienska idag så detta är min enda lektion. Ska iofs köra vid 10.10 men hade ju kunna få sova till 9 iaf ;) Efter körlektionen ska jag iväg till gymet har jag tänkt eftersom de va ett tag sen jag tränade sist. Vid halv 3 har jag utvecklingssamtal med min kääääre mentor Skogsmulle. Vill inte sitta instängd med honom i ett rum ens ett par minuter, tycker han är äcklig :P

Igår köpte jag nya solglajjer (weheei) eftersom minna trogna solglajjer sen 2 år tillbaka gick sönder förra veckan. Satt också med Sandra på hennes balkong och glassade litte. Myspys lixxom :) Hade tänkt börja med träningsrapporten igår men det blev inte riktigt så. Satsar inte på särskilt högt betyg i gympa ändå så satsar högst på VG. Man behöver göra ganska lite för G så om jag inte orkar e de lugnt :P Inte en chans att jag får MVG i gympan iaf eftersom jag är ganska passiv på gympalektionerna :P

Det är kallt här inne!
// Z

Kommentarer
Postat av: Michelle

Samma här, satsa på VG om jag hinner så kanske MVG. HHAHAH ;D

2008-05-05 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0