Total rubrikfantasi-brist



Idag hade jag sovmorgon fram till 11 eftersom religionen var inställd! Weheii känsla dära. Hade körlektion, vilken gick bra. Kanske borde sluta ge rapporter om varje gång jag har körlektion eftersom det vanligtvis inte händer något särskilt under dessa.. :P Hade även historialektion mellan 14 å 16. Fick tilbax Kina-proven och överraskande nog lyckades jag få MVG :D

Kom typ ganska nyligen hem från stan. Var inne vid globen med M när jag fick sms av E som berättade att hon sett Peter London gå förbi henne. Ett par minuter senare såg jag Martin Sweet vilket va väldigt komiskt. (För er som inte fattar nånting kan jag berätta att Sweet och London spelar gitarr resp. bas i Crashdïet). Var väldigt övertrött när jag satt å käka med M och L tidigare och satt å skratta åt allt. L verkade bli irriterad och gick ganska snabbt därifrån. Kan väl förstå det iofs, min humor när jag är övertrött är i det extrema laget, kräver att den eller dom jag är med har liknande humor.

Imorgon ska jag träffa E. Vi ska väl typ gå runt i stan som vi brukar. Är på världens shoppinghumör men har inte råd att shoppa vilket suger något enormt. Måste hursomhelst köpa ett block med blanka papper och ett nytt fodral till min solglasögon eftersom jag lyckades tappa mitt nångång under dagen.

Nån idiot verkar ha fått tag på mitt gamla lösen till msn och verkade tycka de va jättekul att logga in på den vilket bidrog till att jag loggades ut. Så om jag har skrivit nåt som ni misstänker att jag inte skulle skriva i vanliga fall är det troligtvis anledningen. Det borde dock funka som de ska igen nu :P
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Jättegrattis (eller va man ska säga) till mvg:t på provet!
Ses imorrn!

2008-05-07 @ 19:29:48
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0