Stadsbiblioteket

Idag försov jag mig. Vaknade nästan 2 timmar för sent, dvs 10 minuter innan lektionen skulle börja. Inte bra... Kom fram till att jag inte skulle hinna till filosofin så jag struntade helt enkelt i det. Kom stället till skolan vid 10 för att hålla på me företaget. Sista lektionen för dagen var Matte C (bokföring inställd) och fick vääldigt lite gjort. Som vanligt alltså, haha :P Efter matten gick jag med Sandra och Kim till stadsbiblioteket som ligger ganska nära skolan för att låna böcker till svenskan. Kände mig sjukt jobbig när ja va där, den snälle bibliotekarien som hjälpte oss sprang fram å tillbaka och hämtade olika böcker åt oss i säkert en kvart. När vi tillslut var nöjda med böckerna (blev Gullivers resor för min del) var vi självklart tvugna att fixa bibbla-kort också eftersom vi inte hade några. Kom därifrån tillslut iallafall med lånade böcker.

Nu MÅSTE jag plugga, men usch va surt de känns. Funderar nästan på att strunta i att plugga å låta de gå som de går. Känner att bokföringen bara blir tråkigare och tråkigare. Varje lektionstillfälle är som en mindre tortyr med uttråkning som tema. Bra att ha läst kursen dock, men enda anledningen till att jag läser kursen är för att få "Diplomerad gymnasieekonom" diplomet. Nån som funtar på å läsa bokföringskursen säger jag: Visst det är bra att kuna men det är SÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt! Men kursen heter ju då egentligen Redovisning och Beskattning vilket man hör är tråkigt. Ah, well.

Jag har jätteont i min lilltå!! Anledningen till detta är att jag tappat lilltånageln! Visst, brukar inte ha mkt till nagel på lilltårna annars, men detta gör ONT! Vet inte ens vad jag gjort... Men nu ska jag sluta prata om min tå :P

Nu, pluggtime... Ska bara kolla klart på topmodel repris först ;D
Keep it sleazy!!!
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0