Kräftskiva

Igår ägde min för i år troligtvis sista och enda kräftskiv rum. Har inget emot det, eftersom jag inte äter kräftor. Vi som inte åt kräftor köpte hem lite indiskt vilket var jättegott. Mogen-heten var på låg nivå då en tävling i vem-kan-få-maten-att-se-äckligast-ut bröt ut mellan Ankan och Sandra. Ingen vinnare korades. Det blev även lite lek rester av kräftor satta på knivar låtsandes att de levde. Jag tog flitigt på mig uppgiften att bygga torn av de tomma ciderburkarna. Gick rätt bra faktiskt, förutom att när jag väl hade staplat alla burkar på varandra så välte dom innan jag hann bevisa det med en bild. Sånt e livet antar jag ;D. Blev sen lite promenerande fram och tillbaka i Nikes lägenhet när alla mest pratade och allmänt umgicks. Jag och Anna kom fram till att Nikes granne ser ut som en trettonårig pojke med glasögon istället för en 60-nånting tant. Vi vinkade åt henne när vi var ute på balkongen. Hon vinkade inte tillbaka.

Spelade även ett ganska roligt spel som hette något på O. Det gick ut på att man fick ett påstående man skulle läsa upp å sen välja mellan 1-4 angående hur mkt det stämmer in på den person som läser påståendet. Har alla svarat likadant får den som läst påståendet ett poäng. Under spelets gång fick jag totalt 1 poäng. :P Tydligen är jag enligt Louise mallig och enligt typ Ankan och Anna händig. Argumentet för att jag var händig var att jag kan teckna, emn tycker inte det har med händighet att göra, snarare skicklighet eller nåt :P Åkte hem från Nike sådär halv-tidigt och gick å la mig när jag kom hem. Trots den tidiga hemgången hade jag toppenkul! Tack Ankan, Anna, Erika, Lisa, Louise, Nike och Sandra!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. La upp lite bilder från igår på min bilddagbok och hamnade efter dte framför tv:n där jag kollat på bla Cribs, Lilla landet lagom och reprisen av Musikmaskinen. Kollar på på Vem kan slå Filip pch Fredrik.

Kolla även gärna in bloggen till mitt företag Jippofoto UF och sprid namnet så folk känner till oss!

Peace och Love läsare!
Over n' Out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Danny

Talang snarare än händighet skulle jag säga

Hur många burkar va de du stapla då, 3? ;)

2008-09-21 @ 17:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0