Usch vad jag hatar torsdagar!

Ja, så va då alltså ännu en torsdag avklarad! Det är jobbigt att gå från 8-16 å bara få lunch besående av typ 3 pankisar vid tio tiden. Hursomhelst så började vi med kunskapsteorier på Filosofin å de e superknasigt. Fattar ingenting. På bokföringen lärde vi oss använda ett väldigt vanligt bokföringsprogram på datorn. Det var väldigt lätt att förstå hur man ska använda det, och är tacksam över detta eftersom jag är ekonomiansvarig för företaget och därmed in charge för bokföringen. På rättskunskapen fick vi tillbaka proven vi skrev för ett tag sen och förvånande nog fick jag mvg på det. Duktigt av mig tycker jag! På småfek gjorde vi betydligt mindre än vi borde. Pratade istället blandannat om studentmössor eftersom vi har mössprovning nästa vecka.

Va igåt upprörd över att jag får mindre lön än jag trodde och jag trodde att det var nåt fel, typ att jag får betalt för än dag mindre eller nåt. Det visade sig när jag såg lönebeskedet däremot att det faktiskt var så att dom dragit skatt trots att dom inte ska det. Det stog även att jag fick 4 kr mer i ob än jag trodde och 2 kr högre semesterersättning i timmen än jag trodde. Så pengar lär jag få, men inte föränn nästa år. Suck, jag som behöver dom nu :/ Menmen, inte mycket jag kan göra åt det.

Anyway, imorrn e de dags för läger. Suck suck. Hoppas på att de blir lite najs folk, men de lär de bli ;D
Hade bra i helgen om ja inte bloggar litte imorrn oxå ;)
Over n out
//// ZANDRA


Kommentarer
Postat av: anna

filosofilektionen idag var världens wierdaste, really! eller vi kanske inte satt på lektionen egentligen. det kanske bara var en illusion av vårat konstlade medvetande. för vi är ju inte, eller är vi? hayhauaha stööörande xD

2008-09-25 @ 19:48:31
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0