Högskola

Hade ju från början inte ens tänkt söka till högskolan. Ändrat mig fram och tillbaka, men nu har jag iaf sökt. Har sökt till lite olika grejer, däribland Audionom, Logoped och Socionom. Sen har jag sökt lite fristående kurser också, ifall man inte skulle komma in på något program. Detta eftersom jag vill vara så säker som möjligt på att jag kommer kunna plugga i höst. På så sätt har man iaf någon form av inkomst eftersom det nu är så svårt att hitta jobb. Sista ansökningsdag imorgon allihopa!

Igår vaknade jag sent, typ klockan 12. Det var längesen jag sovit så länge! Åkte hursomhelst in till stan och träffade Nike. Vi åkte ut till Djurgårn och gick därifrån in till t-centralen där vi mötte upp Elina. Hade tänkt fika, men vid dehär laget var klockan 4 och allt började stänga, så vi åkte hem till mig och glodde på Liftarens Guide till Galaxen. När dom hade åkt gjorde jag ingenting ett tag innan jag påbörjade en ganska lång sms-diskussion med Anna-aubbs om Crüe och Peace and Love som varade tills jag gick och la mig.

Så småningom ska jag göra mig iordning och dra iväg till min körlektion. Men det är ingen panik med det ännu.

Over N Out
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anna

åhå snart är det dags! :D längta!

2009-04-14 @ 17:15:43
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0