Påsklov

Gomorron! Längesen jag vaknade såhär sent. Klockan är liksom snart 2 och jag har precis stigit upp. Well, har man lov så har man! Brukar iofs vara ledig på måndagar iaf vilket har gjort en lite bortskämd.

Idag ska jag hursomhelst in till finntorp till halv 5 för att hjälpa kyrkoherden med kvällens passionsmässa. Så mellan 18.00 och 18.30 idag, imorgon samt onsdag hittar ni mig i Nacka kyrka :P Visst är jag en duktig snäll liten flicka? ;D För övrigt kan jag dela med mig av att jag inte har någon minsta aning om vad en Passions mässa innebär, antar att det kommer visa sig, haha :P Som jag har fattat det är det jag ska göra läsa någonting med lite inlevelse. (Tillsammans med några andra ungdomsledare)

Idag är det soligt och fint ute igen! Igår var det lite ruggigt. Ändå sitter jag här. Haha :P Lär inte gå utanför dörren föränn jag ska bege mig till Finntorp med tanke på att jag måste duscha å allt annat skit som behövs göras innan man är redo att träffa folk :P Frågan är bara vad man ska sätta på sig.. Hmmm...

Någon som vill hitta på nåt nån dag under lovet? Har inte direkt jättemycket inplanerat med tanke på att det inte riktigt blev som det skulle med all släkt som skulle komma hit :P Bara att hojta till åt mitt håll för litte sällis ;D

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Välkommen till mig, mitt klotterplank och min terapi-blogg:

http://www.metrobloggen.se/offer

Där skriver jag för att överleva vardagen och en dag ta mig tillbaka till lycka och glädje efter våldtäkten.

Bloggen går, om intresse finns, att följa via prenumeration via bloglovin.com.





2009-04-06 @ 14:08:23
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0