Sega är cyberbarnen

Känner mig jätteseg idag. Är det förövrigt inte ett ganska konstigt ord, seg? Varför säger man att man är seg egentligen? Plötslig tanke som dök upp bara ;D Hursomhelst så är det inte bara jag som är seg vilket märktes. Samtliga på cyber verkade idag vara mer eller mindre totalsega. Det är nämligen så att brandlarmet gick idag strax efter 8. Roligt nog precis samtidigt som vi satt och skrev läxförhör i nk. Ut var man ju tvungen att gå, men skulle det brinna på riktigt skulle alla brunnit inne. Folk gick tom långsammare än normalt.

Slutade iaf kl 10 eftersom vi inte behövde gå på småföretagandet då vi redan är klara med det vi skulle hålla på med. Sen e ju lärarn inte den svåraste att övertala heller. Pratade om att dra å fika efteråt, men jag kände att jag inte hade råd så jag drog hem. Måste ju ha råd med utgång i helgen, höhö. Hjälpte mamma lite med mönstret till min studentklänning som hon höll på å klippa, sen hängde jag upp tvätten. Otroooligt intressant va? Kl14 har jag körlektion.

Något (eller några kanske man ska säga) som jag stör mig på är dom där j***a turkarna (eller va dom nu e) som har turk-tvn som spelas in här! Har egentligen inget emot att dom håller till här, men dom borde fan fatta att det är andra än bara dom som är här! ALLTID tränger dom sig på bussen och varje gång dom ser mig ser dom jättesnett på mig. Råkar man komma åt nån av dom lite på bussen om de typ e trångt får man sen mördande blickar av upp till 10 personer. Deras van-helvete står väldigt ofta parkerat MITT PÅ TROTTOAREN! Suck suck suck säger jag bara!

Men snart tar man studenten :D

KEEP IT SLEAZY!



//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0