Sommarn påväg!

Idag är det ju verkligen sjukt härligt väder ute! Solglasögonen på alltså! Härligt härligt! Efter ekonomin idag gick jag, S och M på en liten promenad bort till vad vi tror var vanadisparken. Dit vi ska på mösspåtagningen alltså. Pratade lite om valborg och om vi ska hitta på nåt då. Blev snack om att sitta å  chilla utomhus med lite gott att dricka. Snackade även om grillning senare dne kvällen. Vet inte hur det blir, men förhoppningsvis blir det nånting iaf! Men det är nästa torsdag!

Ikväll e det ju Harry B James som gäller! Kanske sista Crazy Nites på lång tid. :( Men kul kommer det definitivt att bli, det lovar jag! Kvällen börjar för hoppningsvis med nån typ av förkrök med Aubbsbabs. Kan inte dra ut å göra det dock, eftersom jag tyvärr inte fått in cash på kontot, bläää. Begränsat med pengar indeed! Ska sen möta upp Elina som kommer direkt från tåget och sen blire Harrys! Kom dit alla som vill parta!

Igår
hade vi genrep inför konfan. Jag ska hjälpa till med nattvarden. Har faktiskt aldrig gjort det, lite lustigt egentligen med tanke på hur länge jag har vart ledare. Menmen, nångång ska va den första. Hur många e beredda att satsa på att ja kommer tappa skiten? :P Hursomhelst satt vi å skulle fixa ihop en liten text som ska va med på söndag. Nån kom på den briljanta idén att allt skulle rimma, och rimmen blev bara sjukare och sjukare. (Tills det inte ens var rim på ursprungsordet längre) Skrattade gjorde vi iaf! Kanske kan skriva upp slutversionen på texten vi arbetade med i ungefär 3 timmar. Efter söndag då, eftersom jag inte vill riskera att nån skulle läsa den i förväg!

KEEP IT SLEAZY!!



//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: pia

Jag och Ida ska också ut! Fast inte dit tror jag.. Vi kanske kan synas under kvällen eller nåt =)



Kommer förbi med cyberboken sen också. Och är du inte hemma så stoppar jag den i brevlådan ;)

2009-04-24 @ 15:00:30
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0