Sunshine

Usch jag hade ingen bra start på dagen. När jag vaknade imorse mådde jag jättedålligt, Hade jätteont i huvet samtidigt som det kändes som det var fullt av bly. Hursomhelst masade jag iväg till skolan för matte som är onsdagarnas enda lektion. Hade ett test på aritmetiska- och geometriska summor, och kan säga att jag FAILA! Kunde inte koncentrera mig och hade fortfarande jätteont i huvet.

Efter skolan åkte jag, Christine och Sandra å käka på donken i slussen. Hade börjat må lite bättre som tur var, och efter att ha ätit böev de ännu bättre. Kanske hade med lågt blodsocker att göra. Är hemma för tillfället utan att göra särkilt mycket. För tillfället mår jag rätt bra, och imorn e det mösspåtagning :)

Hursomhelst, solen har vart framme större delen av dan. Däremot tycker jag att det har vart kallt som satan! Iaf när jag har vart ute. Hittade inga rena jeans imorse så det fick bli leggings, vilket inte värmde särskilt mycket. Det fick bli tvättning när jag kom hem, haha :P

Over N out

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0