Woho!

Helt okej dag idag faktiskt. På ekonomin gjorde vi ingenting, så satt och snackade. Eller, vi skulle plugga till morgondagens prov, men det var det ingen som gjorde. Efter ekonomin var det naturkunskap. Jag drog en liten fuling och skolkade. Visade sig att jag inte missade något, hon gick bara igenom läxförhör-sak som vi fått facit till. Däremot så hade hon tydligen sagt något i stil med "Om någon av er skulle bli läker... inte för att det är särskilt troligt men.." Suck, vilket monster hon är!

Jag och Sandra drog iaf in till Waynes vid odenplan och tog en fika. Tänkte testa Ice-chai latte, men vågade inte så det blev en Mocha frappe. Med den lekte vi u-båt samtidigt som vi smed onda planer, muahahahaa! Pratde även om högskole-ansökan. Vi kommer söka till väldigt liknande saker, bara i olik prioriteringsordning. Kom in på en underhållande diskussion om vad som skulle hända om man började plugga i Uppsala och hamna i olika kårer eller vad de nu heter och därmed vara fiender :P Efter det var det matte och vi fick tillbaka proven.


*Duktig* Har aldrig nånsin behöv kämpa så hårt för ett G, men jag e nöjd.

Efter matten skulle det vara infolayout, men lärarn va borta. Vi ska dessuom jobba med årsredovisningen vilket vi inte kan eftersom Karin har allt och hon e i Japan (Den lyllosen!)

Nu ska jag äta lunch.

//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0