Day 2

hos pappa! Har gjort absolut ingenting idag, utöver träffat på 2 från huvfudstaden som kom upp för att köpa pappas gamla volvo. Sådär lagom intressant, haha :P Vet inte säkert än när jag kommer tillbaka hem, troligtvis på onsdag, kanske redan på tisdag. Beror lite på hur snabbt jag tröttnar på att ingenting händer runtomkring en. Än så länge e de rätt skönt, men hur länge de håller i sig vet ja inte ;) För tillfället står friidrott på, vilket intresserar mig mindre än noll. Men, ikväll blire mys med varma mackor :D

En lite lustig grej hände igår. Eller, lustigt kanske är fel ord men... När ja va påväg från Hallsta mot Gimo var vi tvungna att stanna och blev stillastående i kanske 20 min. Anledningen var en singelolycka och brandbilar osv blockerade vägen. Bilen hade tom mejat ner en elstolpe! Det verkade dock inte som om nån var allvarligt skadad, för man hörde exempelvis aldrig sirener från en ivägrusande ambulans. Däremot landade en helikopter på ängen bredvid, ungefär 15 meter från oss. Vet inte riktigt varför den var där dock, haha :P

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE
orkar inte alls med allt tjafs med svininfluensan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hälsa din pappa ifrån mig :)

och ta hand om dig!

kanske hinner ses innan jag drar till Finland??

Pusspuss <3

2009-08-23 @ 22:27:11
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0