Halabalobalobalej och skutan den är full av sång

Idag har jag en bra dag! :D Hade nyss körlektion där jag fick infon att jag är godkänd på alla delmoment och att det nu är "tillämpningsbiten" kvar. Alltså att jag ska kunna allt hela tiden. Så alltså; körkort inte alls så avlägset! :) När jag kom hem mötter jag av ytterliggare en trevlig överraskning, nya hörlurarna till mobilen hade kommit! Ingen mer kommunaltrafik i tystnad! Även min efterlängtade brittiska tv-serie hade kommit, Mighty Boosh series 1-3 :D Gissa vad jag ska göra härnäst ;)

Igår var min fina Nike här en stund :) Med sig hade hon 2 wienerbröd. Gjorde iordning lite te och satte oss och kollade på film och snackade lite. Hur mys som helst!  <3 Även min kusin Jessica (med dotter Jennifer + pojkvän kenneth) tittade förbi en stund. Dom hade bullar med sig eftersom dom hade "råkat baka för många". Hmm ;D Goda var dom iaf! Lite senare ska jag träffa Elina! Det var alldeles för länge sen jag träffade henne. <3


Denna trillade ner i brevlådan idag :)

Over N Out


///// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0