Oj..

OTROLIGT länge sen sist jag bloggade, över en vecka. Vad ska man säga, har jag haft tid har jag inte orkat eller haft lust och har jag känt för det har jag inte haft tid. En hel del har hänt med snökaos, tentabesked, skola och festande, men egentligen ingenting utöver det vanliga. Tror däremot det här hör till ett av de längsta uppehåll jag haft sen jag drog igång bloggen för 2 ½ år sedan ungefär.

Helgen var otroligt najs med fredag på Harrys. Var å käkade där så kom dit tidigt. Gott käk indeed och en rolig kväll. (Förutom min otroliga toalett-panik när vi gick därifrån ;D) Diverse övertalningsförsök om HG fick man höra som alla dissades pga kylan. Lördagen var jag väldigt trött så när jag väl kom hem på förmiddan åt jag frukost följt av att jag la mig och sov igen. Vaknade vid 5 halv 6 och åt middag. Söndagen hjälpte jag och Rikard till i mässan och det var väldigt mysig mässa faktiskt. Gillar att "jobba" med Jerker, han är en (av flera iofs) som fattar att man faktiskt inte är retarded och vet hur man gör grejer :P Drar upp lite bilder från i fredags :)


De e kul att träffa på Emilio, alltid på bra humör

.. fast lite deadbeat blir man ibland ;D

"Kom Crille, du ska va med på bild" :P


På nåt sätt ser jag alltid malplacerad ut på bilder med Emilio och Crille :P (bilden ett par veckor gammal)

Ikväll blir de födelsedagsfirande av släkting (: Myyys :D Ännu bättre är det att julledighet har dragit igång, dock lär de bli en del plugg under "lovet".

KEEP IT SLEAZY!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0