Prrrrretty Boy Floyd!

Tentan avklarad och det känns ASSKÖNT! För att göra det hela ännu lite bättre än det faktum att det kändes rätt bra så fick jag reda på idag att man kommer in GRATIS ikväll till PBF om man har biljett till giget imorn! VILKET JAG SJÄLVKLART HAR! Detta skall utnyttjas!

We're gonna rock, rock! 48 hours, 48 hours to rock, to rock!

Imorse träffade jag på Christine på pendelplattformen påväg till skolan. Det var hur kul som helst att träffa på henne igen, det var superlänge sen vi hade en chans att sitta å snacka! Sedan hamnade vi även på samma pendel från skolan också. Lunchade med lite mer snack om allt och ingenting. Härligt :D


Jag, Christine, Nicole, Clara och Maria på studentmiddan

Alrite alla rockers, hoppas jag träffar på er ikväll eller imorn på Harrys, annars!! ;D

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0