Snart e de jul

Julen närmar sig med stormsteg. Börjar bli smått panikslagen om jag ska vara helt ärlig, har nämligen inte köpt en enda julklapp. Som vanligt med andra ord. För tillfället däremot sitter jag och funderar på om jag ska ta och julpynta i mitt rum i år. Det är ju faktiskt väldigt mysigt med julpynt. Dock så är det enda jag gör i mitt rum typ att plugga och sova. För tillfället sitter jag iaf och lyssnar på "A Twisted Christmas", en julskiva från Twisted Sister. Kan man faktiskt tom tycka att låtarna är bra, haha ;D

Idag då så var det dags för oss audionomstuderande att medverka i en dissektion av en människohjärna. Sjukt äckligt låter det. När jag först fick infon att det skulle ske hamnade man lite i chock. När man sedan hade vant sig med tanken var det dock lukten som kändes mest avskräckande. Glädjande nog luktade det inte särskilt mkt alls. Största delen av tiden luktade det faktiskt ingenting. Måste säga att jag tycker det var ASBALLT! "Vad har du gjort idag då?" "Jo, jag har hållit i en lillhjärna!" Haha ;D



Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: pia

Lite avis på dedär med hjärnan faktiskt. Hade gärna vart med. HAHAHA. (fattar du gärna, hjärna ;D)

Varsågod för dagens dos av pia!

2009-12-10 @ 19:40:58
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0