Spend 5 days waitin for 2..

.. to do the things that we wanted to! Måste seriöst säga att det är helgerna jag lever för! När annars kan man någonlunda lägga undan annat å kunna faktiskt leva livet! Idag är det måndag och stor del av mig sitter å längtar efter helgen. Sick? Maybe, men helg e fan sjukt mkt roligare än veckorna!

Idag var de skoldags igen. Föreläsning om genetik (arvsanlag och sånt, ni vet dominanta och recessiva genotyper osv). Efter föreläsningen var det lunch. Linnéa och Sandra hade med sig muffins som dom hade bakat så de blev fika med kaffe och muffins under lunchen! :D Efter lunchen var det seminarium som gällde. Måste säga att jag inte alls gilalr den här kursen, just nu känns det bara så svårt. Okej vissa delar känner man igen från naturkunskapen, men detta är sooo much more advanced! Ännu svårare gör huvudlärarns röst. Under en föreläsning med henne spenderade jag ganskamkt tid med att rita en ost. Ambitiös student?

Idag fick jag en trevlig överraskning i brevlådan. Julklapp från jobbet! 250 kr på Akademibokhandeln! Okej inte direkt en affär jag handlar på särskilt ofta, men det är alltid trevligt med överraskningar! Har fortfarande kvar en "tack för arbetet i somras" present från jobbet, en biobiljett! Undrar om man kan hitta julklapp till nån där? Har nämligen inte köpt EN ENDA julklapp än! Och julafton är nästa vecka..


KEEP IT SLEAZY!!


///// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0