Ännu en värd dag

Om jag tyckte gårdagens skoldag var ovärd e de inget mot idag! Först ut, Matte C. Lärarn va hemma med sjukt barn och vi skulle börja med nåt nytt vilket innebär inget jobb. Gjorde 3 tal tror jag, å den delen var relativt enkel, men resten fatta ja inte alls. Resten av tiden spenderades med samtal om blandannat böcker och filmer. Det visade sig att det bara var jag som faktiskt gillar Lord of the Ring filmerna, men det är iofs nånting jag redan visste. Matten följdes av svenska C där vi ÅTERIGEN satt å jobba i datasalen. Skolans datasalar e verkligen HEMSKA, jag menart! Luften är jättetung och jobbig å så sitter man framför en skärm! Usch säger jag bara!

Skulle ha träffat J idag men tror ni de blev så? 'course not! När ja kom hem hamnade jag framför tv:n. Somnade vid halv 2 kanske (skulle ses vid halv 3) och sov till 18! Ännu värre med att sova mitt på dan e att man aldrig får nåt gjort efteråt. Hade hursomhelst flertalet sms å missade samtal när ja vakna, förlåt once again, J!

När ja hade vaknat kom mamma hem å vi fixade mitt hår. Hade som ni säkert vet en väldigt lång och ful utväxt, men de e nu taken care of! Mwahaha I'm blonde! ;D

Imorrn har jag lite sovmorgon iaf. Ingen int ekonomi så jag börjar 9, weiii ;D

KEEP IT SLEAZY
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0