Besjälning. Besjälning! BESJÄLNING!!!

Usch vad jag inte tycker om Svenska C!!!! Vet inte hur många jävla gånger jag har läst igenom talet av Hennix på jakt efter besjälning som jag vet ska finnas i texten, men hittar det fan inte! Hur länge ska man behöva sitta och leta efter samma sak?? För er som inte vet vad besjälning är kan jag informera om att det är när man låter ett föremål göra något som bara människor kan göra, typ "Östersjön ligger i dödsryckningar och ropar förgäves på vår hjälp. Ropar blir alltså själva besjälningen  och östersjön föremålet or whatever. Tänkte att ödet kan vara föremålet först, men de e snarare något av en "högre kraft" eller vad man ska kalla det för...

/// CALIFORNIAWHITE tänker högt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0