Crazy Nites yee

Överlevde alla fredagen den trettonde? Well, ni har en chans till att blu otursdrabbade nästa månad, fredagen den trettonde mars, mwahaha! :P Igår var det iaf dags för min efterlängtade return till partylivet med ett besök på Harry B James och Crazy Nights! De va jag, Elina, Nike, Lisa och såklar Aubbs! <3 Med ordern av min kusin från innan i huvet ("Ta det lugnt ikväll. Och drick för mig också", valde dock att ignorera första delen) va de ett bra tillfälle att hälla i sig lite dricka. Det verkade bli förmkt för vissa eftersom det redan innan 12 bara var ja å Elina kvar av vår lilla grupp. Skojj va de även innan dock och den obligatoriska partyposen hanns med, samt en underlig sms-konversation med Aubbs om grytlappar å blåbärsmuffins med oliver. Var väldigt få bekantingar där dock. Oh, ja glömte nästan! Träffade på Taizé folk på Harrys igår! Hur oväntat va inte det? Kom fram till att vi däremot inte vart där samtidigt, men vi hade båda väldigt bra minnen från det. Har faktiskt aldrig snackat om Taizé när jag festat förut. Kul va de iaf :)


Aubbeparty e grejen!

Jag var även FÖRST ut med att gratta Pia på 20årsdagen fick jag bekräftat (fast Ida var strax efter) Jätte grattis igen Pia, hoppas du får en toppenbra 20årsdag! :D

Pratade nyss med pappa å Sointu <3 Blev halvt bestämt att jag ska upp dit nästa lördag. Det är verkligen på tiden att dra dit har inte träffat dom sen oktober. Det har liksom dykt upp massor varje helg så har liksom inte haft möjlighet. I miss them :( <3


Jag å min papi förra julen <3

Nu ska jag titta på Hem till midgård (:
 CALIFORNIAWHITE säger
Over n out och BALDERS BALLE!

Kommentarer
Postat av: Elina

haha hade glömt att jag hade den lappen :P

på rockspot.se finns bilden iaf, såg helt okej ut :P

2009-02-15 @ 12:12:42
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: pia

Hihi, taack! :D

2009-02-16 @ 23:44:59
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0