Dags för en uppdatering

Inte för att den direkt lär handla om särskilt mycket. Vill hursomhelst börja med att säga TACK till er som hört av sig get-better wishes or whatever, ni vet nog vilka ni är <3 Kan sadly enough berätta att jag har fått halsfluss. Tisdag kväll fick jag feber och va hemma onsdan under vilken jag fick ont i halsen. Kollade upp det och blev faktiskt lättad när de va halsfluss eftersom dom ett tag trodde det var körtelfeber. Halsflussen har hursomhelst hindrat mig från att gå på Bandit Rock Awards i fredags och lyssnar för tillfället inte på bandit eftersom dom nämner den så fort jag sätter på radion. Fick stanna hemma med en 12-sidig artikel om Queen och Freddie Murcury (Sweden Rock Magazine, Februarinummret) som iofs var väldigt intressant, but lets face it, tidningen hade inte gått nånstans! Inte mycket att grubbla över nu i efterhand dock :P

Måste säga att jag är uttråkad till de extrema med att vara hemma! Halsfluss smittar bara några dagar, men läkarn har bestämt att jag ska va hemma veckan ut. Yeah rite! Skulle skjuta skallen av mig om ja skulle va tvungen att va hemma en hel vecka till! NO WAY! Jag mår nämligen alldeles utmärkt! Förutom avsaknad av aptit, men reagerar alltid så på penicillin. Blir helt enkelt inte hungrig. Har iaf bestämt mig för att gå till skolan på onsdag. Jag menar, kan man tv-tablån för vardagar i princip utantill borde man hitta på nåt annat att göra. tv-dagen börjar 12.50 med Ellen DeGeneres ;D Har sorglit nog fått en överdos Stargate Atlantis under veckan :S

Bokade om min tid för ifyllning av tattoon idag iaf, så nåt vettigt har jag gjort :P Faktiskt pluggat matte också, resten ska pluggas imorrn.

Eftersom jag verkligen inte har nånting mer som är ens måttligt intressant att dela med mig av (aka utanför min lilla bubbla som kallas tvn) ska jag avsluta.

"Keep the fukkin hair in shape" brukar jag säga, but ma hair's a mess so I won't.
PRAY FOR US ON THE WILD SIDE
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Bra att du mår bättre Z! <3

Vet hur det känns, va asdeprimerad när jag missa crashdïet på klubben förra året you know, men ifs slapp jag iaf bli påmind om det av radion. :P

Puss på dej!

2009-02-03 @ 12:23:13
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0