Duktig

Skola,studentmöte sen fika. Det var riktigt mysigt att bara sitta och prata lite även om samtalsämnena inte var de allra muntraste. Nikepike fyller nämligen 19 idag (grattis igen) och firades med en liten fika. De va kul att umgås lite med Ankis å Erika eftersom det var så otroligt länge sen känns det som. Efteråt gick vi å luktade på lite parfymer och jag köpte äntligen den välbehövde eyelinern. Påvägen hem insåg jag att jag i princip måste skriva klart svenskauppgiften idag eftersom jag tänker göra nåt kul imorrn. Hursomhelst hade jag inte börjat skriva, hade bara kollat upp lite om artiklarna (orkar inte gå in på exakt vad uppgiften gick ut på, men det var en källkritisk sak). Är iaf nästan helt klar med den nu, bara lite grejer jag behöver ändra, men det ska jag göra på lektionen imorrn. Visst är jag lite duktig iallafall? :) Jag tycker det :D

... UF-mässan 19-20 feb i älvsjö...
Kom dit och KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Emelie

kan inte du hjälpa mig och göra en egen design påå min blogg precis som du har?? PLEASE :D

2009-02-07 @ 02:39:09
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: anna

jaa ;D

blää för de som hände för nike :<

gahh på fredag.. ;)

2009-02-08 @ 04:15:42
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0