En tredje värd dag

Okej seriöst, vad har hänt? Av de totalt 3 dagar jag vart i skolan denna vecka har 3 vart extremt ovärda! Idag var den enda lektion jag hade var Nk å där svara vi på instuderingsfrågor. Alltså hade man kunna gjort de hemma. Mattelärarn borta idag med å hade en jobbig vikarie som bara hade genomgång (som katarina troligtvis kommer ta sen också). Sist InfoLayout, lärarn borta. Fick ett papper vi skulle läsa och det står helt seriöst bla detta på det: Blankrad är ett mycket enkel sätt att styckeindela på. När du kommit till slutet av ett stycke trycker du bara på Enter-tangenten två gånger. Pappret förklarar också hur man ändrar till fet, Kursiv och understruken text. Helt seriöst alltså!

(oj titta, jag gjorde en BLANKRAD :O) Hursomhelst ser resten av dagens planer inte särskilt roliga ut, den kommer nämligen mestadels bestå av plugg inför internationell ekonomi provet imorn. Började plugga idag. Bra planering va? Däremot måste jag erkänna att jag tycker det är ganska intressant, vilket verkligen e på tiden eftersom Bos ämnen hittills var aaaniingen långtråkiga. Handlar om EU och andra handelsblock samt internationella organisationer (typ OPEC). Betydligt lättare å plugga detta än typ bokföringen. (Hmm, kanske borde lämna tillbaka dom böckerna...)

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0