Mässan, imorrn!

Ja så e det! Var och köpte tyg till monterväggarna idag. Kl 11 imorrn ska man alltså vara på plats i älvsjö för fixning av montern. Själva mässan startar 17.30 för er som vill komma dit. Vi får alltså en pissigt lång dag imorn, för vi har bestämt att mötas kl 9 i skolan, så från 9-20 är vi igång! Blir trött bara jag tänker på det!

Mattelärarn vabbar fortfarande så hamnar efter i matten.. Idag skulle vi börja med nånting med stora å små x å skissa kurvor å annat skit som ja inte fatta nånting av. Sen blev vikarien tytp sur när vi började prata om svenskan istället för matten. Hjälpa oss kunde hon inte heller. Bajs vikarie, kom tillbaka Katarina! :P

Imorse när jag va påväg till skolan fick jag en plötslig impuls att i gamla stan springa över till andra t-banan. Det var däremot bra att jag inte gjorde det men :P Sen så kopplade jag Mörby Centrum till Mötley Crüe och började tänka på ifall nåt band nångång har hyrt ett tåg i nån stad. Tänk om band skulle börja ta sig runt med tåg istället för buss. Då får man ett turnétåg istället för en turnébuss :D

Mat, sen LIX + Hennix
Over N Out
///CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0