Sportlovs vecka i stockholm

Vecka 9, veckan då jag egentligen allra helst vill befinna mig i skidbacken. Nu är det tyvärr inte så eftersom jag går i skolan... Well, kan ju alltid trösta mig med att jag hört att det är förjävligt kallt uppe i Åre tex. Jag misströstar icke! Bara lite kanske.

Idag var jag hemma från skolan eftersom jag vid 5-tiden imorse fick världens migrän. Det har gått över nu, bara dendär tröttheten som sitter kvar. Men vad kan man göra liksom? Fick iallafall igår veta att mamma bokat biljetter till Suomi-land. Vi åker i början av juli. Det är februari å hon bokar biljetter till juli! Vissa gillar att va ute i god tid antar jag. Sen måste jag dela med mig av lite lustig info ang min Crüe-flagga. Tommy Lees ögon följer nämligen en vart man än är i rummet (och ser bilden). Mona Lisa-style liksom. För övrigt är Mona Lisa världens mest överskattade tavla.

Insåg ganska nyss hur långt in i februari vi faktiskt är! Man får ju liksom pengar denhär veckan. Jag har fortfarande typ 900 kvar från förra månaden vilket minst sagt är otroligt mycket för att vara jag. Skulle haft mer om det inte var för körlektionen. Denna månad får jag mer pengar än vanligt dessutom eftersom jag utöver de vanliga har fått pengar av min käääre far och dessutom får lön. Bajsigt najs liksom, med tanke på att inköpet peace and love biljetter måste göras.

Aubbs, I'm here for ya if you need me!

Solen har börjat värma allihopa! Tha spring i neeer! Dessutom semmeldagen idag, ät en massa semlor i mitt ställe eftersom jag inte tycker om semlor riktigt!

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE
ska äta kladdkaka idag istället, mums :)

Kommentarer
Postat av: anna-auus

2009-02-24 @ 14:31:18
Postat av: anna-aubbs

de blev en cp-ruta i kommentaren innan xD

ååå söto dig! <3<3

2009-02-24 @ 14:32:24
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0