Ständigt partysugen

Så fort jag hör vissa låtar blir jag extremt partysugen! Kan inte få nog! Har nog att göra med att jag precis har kunnat börja parta igen, haha.  Det suger att det bara är måndag, det innebär flera dagar innan jag får parta! Har dock en hel del annat denna vecka så jag kommer nog inte få problem med att hitta nåt att göra. Det är ju nämligen så att det är dags för UF mässan redan nu på torsdag och en hel del förberedande behövs! Utöver det är det dessutom annat plugg och körlektioner som jag äntligen tagit tag i att boka.

Idag har jag ju som vanligt vart ledig. Spenderade dagen i Nacka Forum med mamma. Hade inte vart där sen dom öppnade "nya" forum, men måste säga att jag inte blev särskilt impad. Det enda värda som finns där måste ändå vara Media Markt? Fick hursomhelst en säsong av vänner av mamma så nu har jag hälften. Only 5 to go ;D Fick även tomma cd-skivor så nu kan ja sätta igång med brännandet igen, haha.

För stämningens skull, den litten bild från i freedags ;D


Alex å Markus, our Harry B ppl. M drack upp min dricka, hoppas han blir sjuk! ;D

Det är helt galet, tack vare dendär extremt irriterande frågan på ekonomiprovet kan jag numera alla EUs medlemsländer, hur onödigt är inte det? Jefla Bo som ska få in mer onödig info i mitt huvud än jag redan har!

Now it's time.. MÖTLEY fukkin CRÛE SPELAR PÅ PEACE AND LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It's the fukkin CRÛE, let's avboka allt annat!
Over N Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe a de va lite elakt av han å dricka upp din dricka :P

Fan det lär inte bli utgång i helgen för min del iaf.. jävla penicillin och halsfluss helvete!

2009-02-16 @ 19:10:49
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0