Storytellin'

Först: E, de va 2007, inte förra året ;)

Idag har jag faktiskt vart jätteduktig. Direkt efter frukosten satte jag mig med matteboken. Att jag däremot bara gjorde ett tal och sen började med annat är en heeelt annan sak. Började med en uppgift i info&layout som ska va klar på torsdag. Man ska skriva om sig själv, typ utseende, insidan och beskriva när man gör något. Man behöver inte ens tala sanning så jag har nu konstig historia om mig själv som mördare. Mycket bra berättelse indeed :P När jag var klar med den var ja bara tvungen att titta på Ellen DeGeneres, har fan blivit beroende av det tror jag :P Ellen är jätterolig ;D Efter det har jaf faktiskt vart ambitiös med matten (även om det kanske inte skulle se ut så om nån såg min plugg-ställning á liggande i sängen). Har iaf fått ganska mycket gjort och jag hoppas att provet imorrn går bra. Vet inte riktigt om jag känner att jag kan det eller inte, det jag vet är jag gör så gott jag kan så får de lösa sig till det bästa.

Det skulle vara sjukt skönt med en massage i nuläget! Mina muskler i ryggen i helt fucked up känner jag och samma sak med axlarna. Måste vara allt detta säng-liggande. Finns nämligen inte mycket att göra här så även om jag mått bra ett par dar har jag ändå degat framför tv:n eftersom ja måste vila. Blä för vila! Men jag antar att jag behövt det.
Kollar för tillfället på Joey och jag måste säga att hans agent Bobbie är jätterolig :'D

PRAY FOR US ON THE WILD SIDE!!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0