Svenska C - PEST!

Jaa du Aubbs, min blogg absolut äälskar cp-rutor. Fast, du verkar va den enda som har det problemet ;D

Hursomhelst måste jag bara dela med mig av hur otroligt starkt jag ogillar Christina och Stawe för tillfället! (Sv lärare på cyber som lagt upp SvC kursen tillsammans) Den nuvarande uppgiften vi har, källkritik på nätet, är bara pest och pina! Jag har suttit i säkert 5 timmar minst och inte fått den färdig än! Sen är det inte bara det, utan de faktum hur lite och dåliga instruktioner vi fick inför denhär uppgiften! Ingenting om upplägg, ingenting om längd och är inte ens helt på det klara om VAD det faktiskt är meningen att man ska göra! Jag har gkort det jag tyckte verkade mest rimligt, men det skulle mycket väl kunna vara fel. Bära eller brista är det som gäller . Tillochmed mitt dåliga blogg-språk har fått sig en dos av det faktum att jag halva dagen har hållt på med en svenska uppgift. Jag menar, jag har ju exempelvis skrivit är istället för e som jag brukar! Suck, I'm ruineeed! haha :P Nu har jag bestämt att jag gjort tillräckligt mycket av den idag eftersom jag ändå är helt stuck. Måste nog sova på det. På tal om att sova, tror nästan jag ska ta å göra det väldigt snart.

Måste säga däremot att allting vore heelt kört utan musik! Allting blir bara mycket lättare med lite sjysta toner strömmande ur högtalarna. Power-metal har för dagen fungerat väldigt bra som plugg-musik, men det brukar variera. Det jag vet är att exempelvis Crüe inte funkar. Det är FÖR bra musik! Sonata Arctica, Epica och Kamelot har gällt för mig idag! Eller, okej, Kamelot drog ja på alldeles nyss, men iallafall! Mwihihi jag har ett Kamelot pletrum ;D

Nu ska jag nog sova.
/// CALIFORNIAWHITE chekkin' out!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha ja mötley är lätt för bra för plugg!

den uppgiften är totally killer alltså.. ja har suttit sen åtta och gjort halva.. deathhhh åt dom. heuhe

2009-02-25 @ 23:31:59
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0