Twisted Sister

Det finns ett band och ett band only som jag lyssnar på för att min mamma gör det! Just det, Twisted SIster! Förvånande faktiskt när man tänker på vad hon annars lyssnar på. När hon har en chans att välja själv vill säga och inte tvingas lyssna på min musik. Jag är nämligen inte kapabel till att lyssna på musik med låg volym så länge det inte är när jag ska sova.  Har hursomhelst länge uppskattat deras musik men bara lyssnat på den nåt år kanske? Alldeles nyss gick det upp för mig vilken otroligt bra röst sångaren faktiskt har. Javet, aningen sena reflexer kanske ni tycker. Jag har självklart hört att männskan kan sjunga, bara inte exakt hur bra det låter! FUKK YEAH helt enkelt!


Dee fukkin Snider, aaiiight?

I KNOW WHAT YOU WANT, YOU WANT WHAT WE GOT!
Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: anna

AuuuubbEEEEEEEE

ja vill festa!!!!! :C:F:F:F:F

2009-02-20 @ 13:39:48
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0