Update

Well först att berätta om måste väl vara UF-mässan. Det var ganska kul och gick helt klart bättre än väntat. Vann inga priser, mycket eftersom vi tack vare Bo knappt var med och tävlade i ngt. Trött var man efter 2 dagar och jag lyckades på nåt sätt fucka till min rygg så jag missade utgång. Lite trist men jag misströstar ICKE! Det var nämligen så att jag strax innan 9 fick ett samtal av J som frågade om jag ville följa med honom och se FUKKIN AC/DC!! Den han skulle gå med hade nämligen lyckats få bättre platser till gårdagens spelning och J lyckades övertala honom att ge biljetten till mig. Tihi jag blev jätteglad och AC/DC var FUKKIN KILLIN! Hell fukkin YEAH!! Synd bara att ryggen inte riktigt var på topp.

I lördags äkte jag till pappa. Lördagskvällen spenderades med att spela lite Wii, dricka lite öl och lyssna på musik med pappa, sointu + syskon. Riktigt mysigt faktiskt. Igår var jag ute på gimodammen och åkte bil! Eller ännu bättre, KÖRDE bil! Ofattbart roligt, halkbanan all over + en massa mer roligt! Spelade bingolotto på kvällen, inte fullt lika kul. Ser verkligen inte grejen i det. Bingo måste vara ett av de segaste existerande spelen. Wellwell de va socialt iaf så. Idag har jag inte gjort så mkt, åkte hem från pappa och har gått runt å relaxat hemma sen dess. På bussen måste jag verkat väldigt oroväckande som satt och skrattade för mig själv. Övertrötthet är inte bra när man sitter för sig själv på bussen, särskilt inte när man smsar med Anna-aubbs om helgen planer! Party all weekend looong start torsdag med Bandit fest!
I wanna rock and roll all nite and party every day...
M-m-m-mötley Crüeeeeee this zummer, oh yeaaaah!
Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

oj jävlar va kul att du fick se ac/dc!! som du har tjatat om att du ville gå liksom :P

2009-02-23 @ 21:12:15
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0