Värd dag..

Hade vart ledig idag om det inte hade vart för den jefla halsflussen som höll mig hemma förra veckan. Hursomhels gick jag ju då till skolan för nk skull. Jobbade med K, och eftersom båda var ganska trötta blev det kul iaf. Skulle hålla på med saker med syn å göra, bla stirra på en sverigeflagga vilket var otroligt underhållande in mt state of mind :P Sen skulle man redovisa vad man gjort å kommit fram till. Gjorde inte labben med blodgrupp, men fick kolla den iaf. Om jag kommer ihåg rätt har jag A+, men är inte helt säker eftersom jag kan ha blandat ihop vilken antigen jag satte på vilken droppe. Jaja, spela roll. Gick sen sunt med Z å försökte komma på vart vi skulle va på småfek, men det visade sig att ingen av våra grupper va i skolan så båda drog hem. Blev sittande i en irriterande broöppning nästan 10 min, vem fan åker båt nu på vintern?? Känns värt lixom.

Jaa, vad ska man nu hitta på..? Kanske ska ta å dra igång en film.. Jagmenar, de e bara tisdag, ingen idé att börja plugga till fredagens int ekonomi prov ännu, kommer ju hinna glömma allt ;D Längtar som tusan till helgen, jag behöver parta! Min kropp kommer inte överleva länge till utan party, höhö. Aubbeparty ffs!

PRAY FOR US ON THE WILD SIDE
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Emelie

alkolist javisst!

haha :D <3

2009-02-10 @ 14:11:07
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0