Alla dessa hysterier!

Vad händer med världen egentligen? Allt i median ska ständigt handla om alla jävla tävlings-program som typ Idol, Lets Dance och Melodifestivalen. Till och med Dansbandskampen har dominerat i pressen. Inte för att jag nu kan påstå att jag har nåt emot programmen i sig, bara jag slipper titta på dom. Eftersom jag inte vill titta på dom vill jag inte heller läsa om dom. Dom borde fixa speciella tidningar till dom som inte vill läsa om den skiten, för tro mig, det finns en del. I februari drar ju melodifestivalen igång igen, men det känns som om allt alltid kretsar runt just melodifestivalen. Direkt efter att Eurovision vinnaren utsetts börjar nästa tävling planeras å rykten om vilka som spelar börjar cirkulera. Däremot måste jag erkänna att det var  väldigt underhållande när expressen fått för sig att Takida och Crashdïet skulle delta i tävlingen. På båda bandens hemsidor kunde man senare läsa att dom verkligen inte in a million years skulle kunna tänka sig ställa upp  i tävlingen. Word! Tyvärr e de ju nu så att bandet H.E.A.T bestämt sig för att ställa upp. Måste erkänna att lite respekt för dom försvann.

Pia; Ja de kan mycket väl ha vart Bartoi, tänkte igenom de å kom fram till att han ju gick i min klass sen också. Han var då iallafall inte ett dugg lik sig själv, hade aldrig känt igen honom!

Är ledig hela denhär veckan! :D
Keep the fukkin hair in shape!!
// Headbanging Schlagerhater CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha bra sagt, det där me takida å crash va ju bara skrattretande...

2009-01-19 @ 22:36:56
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0