Bra dag

Hittills idag har jag haft en bra dag. Först snabbis in till tattoo-zone där jag fick tid för ifyllning (han sa dessutom att de va bra att ja kom tillbaka så sent eftersom den e helt ordentligt läkt nu, så IN YOUR FACE alla som kallat mig lat osv ;)) Efteråt gick ja med S å kollade på jackor. Helt plötsligt fick jag syn på något jag inte kunde motstå att köpa, nämligen ett par braxxer i skinnimmitation! Najsnajs, I'm rockin' them 2nite! Hamnade här när jag kommit hem, jättepepp på party ikväll (pga sms-konversation med Aubbe) å fick se nya schemat. Har inte haft så bra schema sen i ettan så jag e helnöjd. ca 17 timmar i veckan bara å lediga måndagar!
Skåda och avundas, haha



Tyvärr inte Brage i infoLayout, but hey, who cares!

Lider med Karin som har Bo 12 timmar i veckan! Skulle dö, jag har 5 å de räcker å blir över!

Hare najs eller ät bajs!

Keep the fukkin hair in shape!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0