Crazy Nights

Igår var det Crazy Nights på Harry B James. Bästa Harry B kvällen i veckan enligt mig eftersom det är den glamiga 80-talsmusiken och band inspirerade av den som spelas! :D Gotta like it! Träffade på några bekanta och skaffade nya bekanta (som vanligt :P) bla Adam som jag kände igen jättemkt nånstans ifrån, men vet inte varifrån. Det var ömsesidigt, men han visste inte heller. Trevlig var han iaf :) Å snyggt hår, haha ;D Var hursomhelst där tills de stängde och fick vänta ett ganska bra tag på att komma ut. Gjorde inte så mkt eftersom man va i trevligt sällskap ^^ Harry B James e de som gäller ikväll också! :D

Idag har jag inte gjort nå särskilt. La precis undan girren efter ungefär 1½ timmes övning på Merry-Go-Round. Inte världens svåraste låt att spela kanske, men man måste börja nånstans. Ni får komma ihåg att jag totalt saknar guitar skillz. :P

Nu ska ja dra på litte music å fixa mig iordning ;D

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE
// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0