Detta fält måste fyllas i

Shitt vad jag är trött på skolan!  Sitter å kollar lite halvambitiöst på naturkunskapen för tillfället, inför redovisningen imorrn liksom. För tillfället känner jag dock att jag inte har ork till att ens försöka prestera på topp. Det har inget att göra med nån typ av jag-mår-inte-bra grej eller liknande, utan mer bara att jag känner att jag absolut inte får ut ett skit av skolan! Jagmenar jag läser INGET ämne som jag faktiskt tycker är kul, inte ett enda! Bokföring; JÄTTETRÅKIGT, ångrar att jag valde kursen, men dock glad över att den äntligen snart e slut. Matte C; Well, det är matte. Filosofi; Flum ämne som jag aldrig skulle få för mig att läsa om ja inte va tvungen. Naturkunskap; hatar ALLA naturämnen. Svenska; okej, har inget direkt emot ämnet, men de e still inte kul. Det enda halvt roliga måste vara småföretagande. Ska iofs bli rätt kul att läsa info & layout, men det har med lärarn att göra inte ämnet. Det enda positiva i skolväg är för tillfället att de snart är VTFF. 4 dagar kvar. Dessutom sovmorgon imorrn å på torsdag. Har ev tänkt ge mig själv sovmorgon på fredag oxå (eller helt och hållet en ledig dag eftersom enda lektionen isf blir 1 timmes nk) Hmm, får nog tänka på saken ;D Bra iaf med sovmorgon på torsdag eftersom de e Sleazy James som gäller!

Nog gnäll om skolan. Längtar som sagt till VTFF, synd bara att ekonomin e så begränsad eftersom de blir 2 dagars supande med live-band på rak! Förhopnningsvis ett totalt på 3 dagar med live-band och supande, haha ;D Först har vi Leaded Fuel på Harry B James på onsdan, Crazy Lixx och Hysterica på Hornstulls strands etablissement samt, självklart, Rest In Sleaze festival på Nalen! Det var ju nämligen snart 3 år sen Dave Lepard lämnade världen. Rest in Peace <3

Pengar e alltså ytterligare en sak jag saknar för tillfället. Lön den 27e, (ev underhållsstöd då också, har inte koll på datumet) och studiebidrag den 30e (right?)

Dead, Jail or Rock N Roll!
Keep the FUKKIN hair in shape!
/// CALIFORNIAWHITEs
3e inlägg för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0