GOTT NYTT ÅR!

Firandet av årsskiftet började inte på bästa möjliga sätt. Påväg till Isabelle blev vi stående utomhus ett bra tag eftersom vi typ hade gått fel så Isabelle fick komma och möta upp oss. Vi kom hursomhelst hem till Isabelle tillslut där vi hade de mysigt med drink, tilltugg och musik. Vi hjälptes åt med middagen under bra musik (Anna fick ansvara vilket innebar bra musik). Till middag serverades det nån typ av lax-paprika-aubergine- mm blandning (Laxsallad?) med pasta. De va hursomhelst jättegott. Efter middan blev det fixar-time för till alla och jag brände mig på locktången när ja skulle locka Michelles hår. Vi åkte från Isabelle med destination Slussen där vi mötte upp Elina och kollade på fyverkerier. GOTT NYTT ÅR!! Efter 12-slaget begav jag, Anna och Elina oss till Harry B James som för kvällen i ära hade öppet till 5! Träffade på några bekanta och hade jättetrevligt. Hade flertalet perfa-timade toalettbesök med Ida och Ida. Efter ett toabesök blev jag kvar säkert en halvtimme och bara snackade. Inte bara med Ida x 2, utan även flertalet andra. Man träffar dom trevligaste människorna i toakön, OAVSETT var man är nånstans. Freaky. Det var hursomhelst nån som tyckte att jag liknar Izzy Sparks från Guitar Hero. Vet inte riktigt, vad tycker ni? :P



Under kvällen spelade även ett GN'R tribute band som faktiskt var väldigt bra. Trummisen totalflirtade med mig under halva spelningen och hade tydligen reagerat på att jag inte var där när jag gick på toa (å träffade mitt toalett-folk ;)) Vi gick därifrån vid typ halv fem tiden och drog oss då till donken. kom hem strax innan 7 på morronen, men kunde desvärre bara sova till typ 10. "Dagen efter" spenderades framför kanal 5s vänner-maraton, najs :)

Läste nånstans nånting om att Izzy Sparks tydligen inspirerades av Izzy Swede. Vet inte om det stämmer dock. Izzy Swede spelar i ett band som heter Snake of Eden. I bandet ingår även hans trilling-brorsor Kelii och Rock (Swede). Bandet är iaf ruskigt bra, lyssna in er på dom om ni får en chans!

Izzy Swede (duuh)

Jobb i helgen då alltså.. Inte särskilt peppad om jag ska vara helt ärlig. Särskilt inte med hemtentan hängande över mig. Nån som vet nånting om Stoicismen?

Nytt år, nytt avslut
Keep the fukkin hair in shape!
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0