It's the...

... crazy, crazy, crazy CRAZY NIGHTS!
Jajjamensan, ikväll gällere! Inte bara party utan AUBBEPARTY på Harry B James! Ska bli riktigt najs, de brukar de bli! Kvällen kommer börja hos min andra hälft Aubbe i Blåsut. För tillfället känns det nästan som om jag bor på Harry B, Inte för att de gör mig nått, sjyst stämning å bra musik, kan de bli bättre?


Aubbeparty is da shiat!!

Hittills idag har det inte hänt så mkt. Har inte gjort nått sen ja kom hem från plugge. DÄREMOT träffade jag Nike idag! :D Den lilla skiten har vart i Indien nästan en månad och har saknat henne mummamycket! <3 Brunbränd å sådär sommar-fräsch va hon också. Nej, jag är inte alls avundjuk!

Nu ska alla byta startsida! www.godstart.se är en sida som skänker pengar till välgörenhetsorganisationer när sidan används, och har man den som startsida används den mycket. Den är helt gratis att använda, så genom att endast sätta den som startsida hjälper man till utan att lyfta ett finger. Gör som jag, byt startsida!

Alrite, nu ska ja å duscha!
KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0