Mwihihihi

Idag är jag "sjuk". Yes indeed, skolans friluftsdag å eftersom de inte blev Romme för mig i år bestämde jag mig för att skippa den helt. Anmälde mig till skridsko åkning men jag råkade glömma bort att jag inte äger ett par skridskor! Oj vilket misstag! :P Glöm inte att sjukanmäla er idag cyberbarn! ;D

Notera att klockan bara e halv 11 å jag e uppe! Detta innebär att jag fakitkst lyckades med mitt mål att gå upp idag! SKa ju dra till tattoo-zone idag ere tänkt. Sen blir det lite stan-vandring med S. Ikväll ere dags att festa igen! Gissa vart jag ska! ;D En chans, what do you think? :P Å imorrn e de Rest in Sleaze... Ska bli riktigt skoj, även om jag skulle föredra att han aldrig lämnat oss.. Inte mycket man kan göra åt det nu dock, jag e riktigt pepp! Tydligen är Redlight Attraction är enligt rykten väldigt bra live. Rykten = random kommentar till mitt inlägg svårövertalad från ett par dagar sen. Jag ser mest framemot Crazy Lixx, Babylon Bombs (kul att dom kommer :D) och Sister Sin tror jag. För en gångs skull har jag faktiskt inte sett ett enda av banden förut, så de ska bli najs :D Nu känner jag att jag inte alls håller mig till något typ av ämne så ja ska ta och avsluta.

Fram me hårsprayen för Rest in Sleaze!!

Keep the fukkin hair in shape!
// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0