Trött

Idag drog ju alltså skolan igång igen. Suck, jag orkar verkligen inte. Skönt iaf att det snart är vtff, tyvärr har jag en hel del som ska göras innan dess, alltså den 1½ vecka som det är kvar. Ser däremot fram emot att bli av med några av de kurser jag läser nu, typ bokföringen som bara är ångestbildande tråkig. Det känns som om allt just nu kretsar runt skolan. Ett halvår kvar till studenten, och jar är skoltrött nåt åt det väldigt extrema hållet. Sista halvåret är dessutom också det värsta med mest att göra. Jag undrar hur jag ska orka. Det lär nog bli så att det är studentdagen som kommer "keep me going". Ser inte ens nån anledning längre till att ens försöka plugga eftersom det är allt man gör. Håller på att förlora mig själv. Vem nu det är.

Keep the fukkin hair in shape!
// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0