Vafan e problemet?

Shitt va sur ja blir! Ser jag ut som nån massmördare eller nåt? VARFÖR har folk börjat kommentera min stil helt plötsligt? Jag kan ta det i småstäder där alla i princip känner alla, men i stockholm? Igår var det en tant som försökte övertala busschaffisen att jag inte skulle få åka med för att ja tydligen skulle vara dåligt föredöme eller nåt. Hade inte gjort ett piss utom att stå där minding my own business. Sen imorse var det en mamma som försökte övertala sin ca 3 åriga sån att sätta på sig vantarna samtidigt som jag själv gjorde varav hennes kommentar var åt i stil med: Titta, t.o.m sånna där har på sig vantar. Varför träffar jag på alla freak? De e inte direkt som om jag är stockholms mest "alternativt" klädda människa. Dagens kläder: Svarta stuprörsjeans, Mötley Crüe t-shirt, nitbälte, vita warp-skor + skinnjackan. Oj vad annorlunda liksom. Fukk her and everyone else som har nåt problem med min klädstil. Till dom 2 kan jag även säga; well, ni skulle se mig annars, mindre "alternativt" klädd än jag var idag e jag sällan.

Sånt stör mig verkligen jättemkt! Alltså folk som inte anser det vara okej att alla har sin egen stil. För min del får folk gå klädda exakt som dom känner. Sen att man själv kanske nte tycker de e snyggt e en annan sak, men sånt kan man hålla för sig själv. Har man inget snällt att säga ska man inte säga nåt alls. Det finns säkerligen en massa folk som snackar skit bakom min rygg, but hey, why care? Worrying is a waste of my time!

Tips: Peppisar + kaffe e riktigt mumsigt!

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0