Vattnet tillbaka

För en stund sen kom vattnet tillbaka, woho. Tyvärr inget varmvatten än så kan fortfarande inte duscha, får nog ge upp den idén innan kvällens utgång. Well, lär säkert bli påspilld iaf så. Men nu vågar man gå på toa igen iaf eftersom det funkar att spola vilket de tydligen inte gjorde tidigare enligt en nere i radhusen. Trevligt att inte kunna spola liksom :S Skulle nog inte kunna klara mig utan rinnande vatten på heltid. Vattnet var definitivt dagens i-lands problem. Men vad gör man, man e van vid en viss standard liksom :P

Sitter för tillfället å laddar inför Crazy Nights ikväll med Hardcore Superstar strömmande ur högtalarna. Riktigt bra band, inte minst riktigt bra live band! Undrar dock vad jag ska ha på mig eftersom min outfit för tillfället består av mjukisar och en sleten t-shirt. De löser sig väl antar jag :)

Såret under min häl gör fortfarande ont. Insåg dock att ja inte delat med mig av den infon här, men igårkväll upptäckte jag ett ganska stort sår under min högra häl. Har det lindat just nu eftersom det då inte gör lika ont när man går. Hoppas de blir bra snart, har gått som ett mongo hela dan känns de som. Menmen, det finns inte dirket mycket jag kan göra åt saken, kan liksom inte direkt börja hoppa på kryckor :P

Slänger in en video med aktuella musiken som spelas här! :D


We don't celebrate sundays med Hardcore Superstar. Jocke Berg e bara för het, kan titta på honom läänge!

BTW, vet nån varför de heter "sunday" de e fan typ aldrig sol på söndagar.

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
// CALIFORNIAWHITE
(what to do whit the hair 2nite :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0