Tacka vettja Crüe

Ny header uppe, hoppas den ser bra ut även på andra datorer. (Min dator e skum) Tog ett tag innan jag fattade hur man skulle göra för att få den bredare eller vad man ska säga, men det gick tillslut. En applåd till mig, *klapp*

Okej, nu till anledningen till inlägget, Volbeat. Jag fattar verkligen INTE varför alla verkar vara så galna i Volbeat! Seriöst, alla deras spelningar här säljer slut relativt snabbt och dom får väldigt mycket radiotid fortfarande. Först kom "Gardens Tale" vilken är helt okej, men vad är grejen med att blanda danska med engelska? Låter bara skumt. Sen va de dendär Johnny Cash inspirerade country-skiten, (vad den nu hette). Dålig var den iaf. Nu den allra värsta, Maybellene in hofteholder. Uss uss vad den e dålig. Tacka vet jag Mötley Crüe!



Kolla på videon till Smokin in the boy's room , löööv it! (gick inte att bädda in)

Maan, ja skulle vela vart ung på 80-talet!

in the name of Dave Lepard
KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0