Whatta Nite!

Gårdagskvällen började med förfest hos min andra hälft Aubbe i hennes nya lägenhet! Va bara vi 2, men de va sköjj ändå, jamenar de kan inte va trist med Aubbeparty! Allmänt skitsnack, dricka och bra musik ere som gäller! Vid 9-tiden åkte vi från henne in mot t-centralen med destination Harry B James. Misstänker att vi blev allmänt hatade på t-banan dit men de händer mig rätt ofta så ;D Väl framme fikk vi vänta ett tag på Nike, Lisa och Alexandra som också skulle med. Äntligen framme å partyt e ett faktum! De va inte jättemycket folk men det gjorde inte så mycket. Liveband på scen e ju alltid najs lixxom! Pretty Wild va de som spelade, dom va väldig bra faktiskt. Som vanligt involverade kvällen trevliga möten. Blandannat hade vi ingen mindre än Eric Young från Crashdiet där. Trääävligt lixxom :D

Däremot måste jag säga att jag vid två tillfällen blev lite skrämd. Först var när jag var påväg från baren till bordet å jag blev stoppad av en kille. "Heter du Zandra? ööhm, aa..? Heter din mamma Margaretha? Ja... vem är du?? Viktor, din mamma va min dagisfröken" Berättade för mamma å hon vet inte riktigt vem de va :P Han måste däremot ha känt mig iaf lite om han visste vad jag hette. Hur ofta vet man annars vad ens dagisfröknars barn heter? Inget minne av nån viktor från dagis. Andra gången var i toakön. "Heter du Zandra? Jaa.. Gick du i ekliden? Jaa.. De e jag, Elin! *tänker efter ordentligt vemfan elin är* Ja, alltså anna, anna, elin! Jahaaa *följt av random hur-är-det-snakk*" Klart oväntat att se Elin där! Inte sett människan på nästan 4 år! Kul iaf :D

Som vanligt knöt man en massa toalett-kontakter (okej, jag insåg hur konstigt dedär lät, men de e sant, trevligaste människorna står i toakön.. or sumtin) Självklart va det massvis med folk ja inte tagit upp som ägde Crazy Nights yesterdaii, but hey, man snakkar me många! Men ojoj, dregel-reflexerna blev nästan re-activated där ett tag! Take a guess about who is the reason ;) The reason e jävla trevlig iaf, kinda sorta va me han half da nite ;)

Ikväll blire Silverspoon på RoQ!

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säker på att det inte var bartoi då? (viktor..) för han gick på samma dagis som mig, o jag hade ju också din mamma ;)

2009-01-18 @ 23:34:42
Postat av: pia

Bra att jag skriver att det är jag som skriver också :P

Det var jag!

/pia

2009-01-18 @ 23:35:23
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0