Chill-a-force here we come!

Rockweekend har verkligen närmat sig med stormsteg och på onsdag är det äbtligen dags! Efter några små-griniga dagar börjar jag äntligen komma i festivalstämning igen vilket verkligen är på tiden! Tricket måste vara att lyssna på banden man ska se! Eller nåt ;D Är iaf pepp som fan på festival, även om vårt "camp" kommer bestå av 2 personer, men wtf, man träffar ju på folk där föfan! Rockweekend baby!

W.A.S.P, Gemini Five, Crucified Barbara och L.A Guns vägrar jag missa! Eller, okej, Gemini Five skulle jag kunna missa eftersom jag redan sett dom. Trist att Sister Sin var tvugna att ställa in :< hade vart kul att se dom igen! Men, varför klaga när jag får se mitt L.A Guns?


yumyum ;D

Egentligen kanske man borde sätta igång med att packa, men har fortfarande kläder som för tillfället är i tvätten så det får vänta till imorn. Funderar för tillfället för om det är nån idé att bränna lite nya skivor till RW, men vet inte om jag har lust/orkar/vill slösa skivor. Vi får se.

ROCK ON!

// CALIFORNIAWHITE
säger ROCKWEEKEND BABY!!!!

Kommentarer
Postat av: elina

RW kommer äga, taggad som faan! ;D

2009-07-06 @ 22:30:46
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0