Early start

Blev en tidig väckning för mig idag eftersom vi ska vara hundvakt över helgen. Vaknade och begav mig sen iväg för att hämta lilla Gilbert som ska bo hos oss några dagar :) Tycker lite synd om honom dock. När jag hade mött hans ägare vände han sig om varannan meter och kollade efter matte :( Men det hela gick bättre så småningom och han vart hans vanliga glada sig igen :) Kom nyss in från vad som skulle bli en kort promenad, men som blev en kort promenad + chillstund i solen med några randoms som tydligen tyckte dom kände mig nånstans ifrån. Tydligen spelade dom i nåt band som repar här (kommer inte ihåg va bandet hette dock). Hursomhelst tog dom en paus och satt ute i solen lite. Riktigt trevliga killar iaf. Kul, hur sånt händer när man känner sig mest sleten. Osminkad (dock med solglajjor) o-fixat hår osv. Wellwell ;D


Gilbert :)

Har dessutom suttit och fixat lite med 2 bilder från P&L som Anna tyckte skulle se ut som en band-bild om man klippte ihop dom.

  

Dessa bilder handlar det om (klicka för större)

Efter lite klippa och klistra blev resultatet:


Började då leka lite med bilden och fick fram följande:





Haha visst e ja jätteduktig ;) Har absolut ingen aning om vad exakt jag håller på med när ja lekte, dessutom har jag inte heller ett särskilt bra redigeringsprogram. Men vad gör man, haha

Ikväll blir det chillkväll med Elina :D Saknat henne massvis!

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anna

åh vi ser ut som värsta balla bandet! yeaa! ;D

2009-07-02 @ 20:31:08
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0