Intressant upptäckt

Så var det dagz att plocka fram min fina väska för att packa till Lettland. Inuti den fann jag något jag letat efter länge, mina vita BH-band! Har undrat vart dom tagit vägen i säkert 9 månader. Har nämligen bara en helvit BH som alltså vart bandlös länge. Men nog om den otroligt intressanta infon. I väskan fanns även en del papper i form av t-bane grej för Paris (3 st av någon underlig anledning), nån typ av tidning på franska och lite annat skit. Det fanns även en tom Orangina flaska. Värda saker att spara. :P


Va tyckz om min finfina Crüe-resväska? :D

Innan har jag inte vart pepp alls på att åka, men idag kom ja å tänka på hur kul vi faktiskt hade förra året med Nics "sjömonster" han byggde på stranden och en lettisk rock-konsert. Wellwell, dagz att fortsätta packa i guess.

Over N Out
//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: j

ÅH! vart har du fått en sån väska ifrån ? :D

2009-07-20 @ 20:28:05
URL: http://devla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0