OMG someone killed squareman!

Efter en mindre utskällning av E om att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag, here I am ;D
Okej, vad har hänt sen sist? Egentligen inte jättemycket. Var och såg Harry Potter filmen i torsdags och tänker nu gnälla lite om den. Orkar du inte läsa mitt gnäll, börja läsa igen efter bilden.

Okej, sjätte filmen i en serie ganska dåliga filmer av otroligt bra böcker. Harry Potter-nörd som jag (tyvärr) måste erkänna att jag är stör många saker mig i filmer som denna. Okej, visst filmen var välgjord och blablabla, men seriöst? Orka att dom tar med massa oviktiga saker, som ibland inte ens är med i boken. Jag tvivlar på att folk som inte läst böckerna kommer förstå sjunde filmen ordentligt eftersom sjätte filmen beskriver det man behöver veta för att fatta 7an vääldigt dåligt. Däremot måste jag säga att det fanns en del humor i den. Men seriöst, liquid luck = flytande flax? :S Och så tycker jag "nya" Dumbledore inte alls passar som han. Bad choice! 2/5 ger ja filmen, pga humorn.



Mer då? Well, igår var det Crazy Nights som stod på schemat. Nothin special. Hade däremot skor med klack på mig för första gången på lääänge. Iaf så var de rätt så dött igår, rätt lite folk. Några bekantisar ser man ju alltid dock. :)

Idag står packning på schemat. Drar till Lettland imorn, så igår var jag å bytte ut en massa pengar till några sedlar som verkligen ser ut som monopolpengar. Skojiga pengar har dom, letterna. Så det blir tidig läggning idag för att gå upp innan 4 (!) imorgon. Tyvärr går vårt plan redan vid 9 tiden (i think) från skavsta så vid 5 bär det av från finntorp. Suck och gnäll, bara tanken gör mig trött. ;D

Ang rubriken har den absolut ingenting med inlägget att göra. Men, Chandler e bra rolig ;D

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: johan

ja den levde inte upp till förväntningarna :/

2009-07-18 @ 13:10:24
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0