Svar på kommentar

Brukar vanligvis inte svara på kommentarer såhär, men ibland får man göra undantag.

"hahaha, jag bad ju honom faktiskt om pussmärket :P
fördelen me det är att läppstiftet faktiskt går att få bort, istället för om det sitter på ens läppar ;D"

Går att få bort? :O Helvetskapet sitter otroligt mkt bättre på huden tycker jag! Seriöst, när jag fick armarna nerklottrade gick det inte bort typ.. alls? :P Nej, de e lättare att få bort från läpparna tycker jag. :P Men du kanske aldrig vart lika drabbad som vissa andra ;D Men, sitter som sten gör det!
Haha

Over N Out

// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

hahaha vi kanske har olika typer av hud :P

näe men jag har inte heller vart lika drabbad som dig haha ;P

2009-07-15 @ 12:11:25
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0