Torr, hemkommen och glad!

Oflyt med festivaler är verkligen vad som hittills fått beskriva min sommar! Blev tvugna att avbryta Rockweekend pga div omständigheter som med massa annat innehåller jävla massa lera och regn. Kan berätta mer om det imorgon när jag orkar gå in på detaljerna mer, men har annat som är mycket roligare för tillfället. Utöver att vara helt torr för första gången på vad som känns som veckor.

Igår pratade jag lite kort med S i telefonen om antagningsbesked från högskolan! Blev självklart genast alldeles nervig, som med allt annat som gäller framtiden. Helt i onödan. Kom nämligen in på mitt förstahandsval! :D Stannar, lyckligtvis, i mitt älskade Sthlm. Audionomprogrammet på Karolinska Institutet, here I come! :D Så nu är det värsta jag har att tänka på mötet med studievägledaren, haha :D *Note to self: ring för att boka tid så fort du är tillbaka från Lettland!*

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag vet hur det känns. Jag och pojkvännen avbröt också och åkte hem.

2009-07-10 @ 20:37:04
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: elina

vi fick iaf se LA guns och w.a.s.p! ;D

och jag e jävligt glad att du stannar i sthlm och inte bosätter dig på andra sidan landet! <3

2009-07-11 @ 14:01:22
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0