Uppdatering

Har inte orkat eller haft lust att blogga under de senaste dagarna. Kan dra lite i korthet vad som hänt. Torsdagkvällen spenderades på Harrys med Elina. Det var väldigt lite folk, infact har jag aldrig sett det så tomt. Hursomhelst drog vi runt 12 kanske så hann åka hem innan bussarna slutade gå. Fredag innebär Crazy Nights, något jag inte missar frivilligt. Var där med Nike och Elina. Var inte särskilt party, men hade en ganska trevlig kväll ändå. Det är alltid kul att träffa bekantisar ;D Lördagkväll var det tjejkväll hos Nike med pizzaätande och promenix. Åkte tunt 10 kanske med en detour via haninge och högdalen innan L skjutsade mig hem. All and all, en trevlig kväll även där.

Idag har jag vart otroligt seg, troligtvis för att jag sovit otroligt dåligt inatt. Har iaf chillat lite med J hemma hos mig. Fick gitarren stämd och grejer, haha :P Han drog för några timmar sen och jag har, i brist på annat, kollat på all möjlig skit på tv. Intressanta saker jag haft för mig va, haha ;D


Jag och E hamnade på "framsidan" på Rockspot efter fredagen på HBJ. Nån gång ska väl va den första ;D

Fotografen var asskön, vanligtvis brukar det vara klick och hejdå, men denna stod å snackade om lite allt möjligt. Rolig snubbe indeed :)

Keep it Sleazy!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0